Головна / Послуги / Хірургія глаукоми

Хірургічні послуги

Перед хірургічними процедурами пацієнт зобов’язаний здати декілька необхідних аналізів або за місцем проживання, або в зручній для нього лабораторії. Можна попередньо уточнити перелік аналізів у адміністратора клініки за стаціонарними телефонами.

Хірургія глаукоми

Суть оперативного втручання при глаукомі полягає в створенні хірургічним шляхом додаткового шляху відтоку внутрішньоочної рідини, яка підвищує внутрішньоочний тиск та призводить до незворотної сліпоти.

Пацієнтам, що йдуть на цю процедуру, необхідно пам’ятати, що вона не спрямована на покращення гостроти зору, оскільки медицина не спроможна відновити померлі атрофічні клітини зорового нерву. Ця операція спрямована на стабілізацію постійно прогресуючого глаукоматозного процесу та поліпшення якості життя пацієнта (у більшості випадків після операції пацієнт має змогу відмовитися від щоденного закапування крапель від очного тиску).

Хірургія глаукоми з клапаном Ахмета

Клапан Ахмета застосовується у випадках злоякісного неконтрольованого перебігу глаукоми. Суть процедури полягає в підшиванні в структури ока спеціально розробленого клапана, по дренажній системі якого створюється безперешкодний потік рідини.

Хірургія глаукоми з клапаном фірми Alcon

Офтальмологія залучила до вирішення цієї проблеми надсучасні технології – було створено та успішно випробувано мікроскопічний пристрій для фільтрації надлишкової рідини при глаукомі під назвою EX-PRESS. На сьогодні у світі імплантовано більше 70 000 пристроїв.

EX-PRESS – це мініатюрний імплантат розміром з рисове зернятко, що імплантується лікарем в дренажну систему ока та є альтернативним руслом відтоку внутрішньо очної рідини. Здійснюється ефективний контроль внутрішньо очного тиску та підтримка його на рівні норми.

Нове в лікуванні глаукоми!

Пристрій EX-PRESS настільки малий, що пацієнт не буде його відчувати і помічати

Сам пристрій виготовлено із високоякісної медичної сталі (такі ж матеріали використовують в судинній та кардіохірургії), матеріал біологічно інертний та сумісний з тканинною організму.

При імплантації EX-PRESSу спостерігається значно менший ризик ускладнень під час хірургії глаукоми та в ранньому післяопераційному періоді. Відбувається швидка реабілітація пацієнта та можливе суттєве покращення зорових функцій. При застосуванні даного імплантата рекомендується мінімальні післяопераційні обмеження. Наявність пристрою в оці не є перешкодою для проведення будь-яких медичних інструментальних обстежень (МРТ, КТ), не визначається при проходженні через металошукачі в аеропорту чи деінде.

Нове в лікуванні глаукоми!

Процедура імплантації EX-PRESS мінімально інвазивна, що значно знижує ризик ускладнень

На сьогодні імплантація пристрою EX-PRESS – це найбільш сучасний, найбільш ефективний та найбільш безпечний метод хірургічного лікування глаукоми, що надає суттєво вищі гарантії результату лікування.

Від моменту відкриття амбулаторія приватного підприємства «Клініка Зір» є партнером провідного світового виробника офтальмологічного обладнання та медичних препаратів фірми «Alcon» та являється однією з баз по впровадженню новітніх методик хірургічного лікування очей. «Клініка Зір» одна із перших в Україні успішно розпочала імплантування глаукомних клапанів EX-PRESS. Протягом року нашими мікрохірургами було прооперовано більше 40-ка пацієнтів за даною методикою. Високий професіоналізм та довготривалий досвід роботи фахівців ПП «Клініка Зір» дозволить найбільш якісно та швидко реабілітувати пацієнтів з даним захворюванням. Обладнання та рівень нашої клініки дозволяє точно діагностувати, вчасно та ефективно надавати сучасну хірургічну допомогу та об’єктивно контролювати розвиток даної патології протягом багатьох років.

Субтенонові введення медичних препаратів

Це хірургічна методика транспортування лікарських засобів безпосередньо в оболонки ока, минаючи магістральні шляхи кровообігу та лімфотоку. Завдяки цій процедурі медикаменти відразу надходять до патологічного вогнища. Відбувається надзвичайно швидка всмоктувальна дія та в рази підвищується ефективність застосованого препарату.

Ендовітреальні введення

Це хірургічна методика транспортування медичних препаратів безпосередньо в середину ока, яка в десятки разів покращує ефективність застосованих препаратів, а для деяких медичних засобів є єдиним шляхом введення.

Існує ряд патологій, при яких ця хірургічна операція є обов’язковою для збереження зорових функцій.

При виражених увеїтах та ендофтальмітах (інфекційних запаленнях усіх структур ока) задля збереження очного яблука показано ендовітреальне введення антибіотиків.

При діабетичному враженні очей задля збереження зору широко застосовується ендовітреальне введення кортикостероїдів довготривалої дії (як протизапального препарату) та антипроліферативних факторів (препаратів, що призупиняють сліпоту при цьому враженні).